1 / 35
7 maja 2024 18:14
ID: 6123148735
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
CitroënModel pojazdu
C5Generacja
III (2008-)Rok produkcji
2011
Przebieg
211 000 km
Pojemność skokowa
2 992 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
241 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
5.7 l/100km
Spalanie W Mieście
9,90 l/100km
Typ nadwozia
KombiEmisja CO2
189 g/km
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
BrązowyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
LuksemburgData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Opis
Na sprzedaż wyjątkowy egzemplarz Citroena C5. Zacznę od wyjaśnienia być może intrygującego tytułu - rzeczywiście ten właśnie model, z tym konkretnym silnikiem jest najszybszym Citroenem produkcyjnym w historii - z prędkością maksymalną na poziomie 240km/h. To, co czyni ten konkretny egzemplarz wyjątkowym, to jego wersja wyposażenia. Jest to wersja Exclusive doposażona w większość dostępnych elementów wyposażenia dodatkowego na czele z pakietem wyposażenia Criollo. Zawiera on pełne wykończenie wnętrza w skórze semianilinowej (fotele, konsola środkowa i deska rozdzielcza i boczki drzwi) i alcantarze (cała podsufitka, roleta dachu panoramicznego, poszycie słupków bocznych, oraz daszków przeciwsłonecznych).
Auto wyprodukowane w końcówce 2010 roku, pochodzi z Luksemburga - 1 rejestracja 07.2011, ja posiadam je od końca roku 2017. Po zakupie został wymieniony rozrząd, oleje i wszystkie płyny, oraz zregenerowane zostały 2 z "amortyzatorów" hydropneumatycznych. W trakcie użytkowania olej wymieniany był co maksymalnie 10-12 tys.km. Przez ostatnie 2 lata przejechałem zaledwie ~13 tys.km z czego prawie 4tys. w ostatnie ferie zimowe podczas podróży w Alpy. W tym czasie z ważniejszych napraw wykonane były: wymiana silniczków wycieraczek przednich - niby rzecz trywialna, ale wymiana jest bardzo kosztowna - jeden nowy silniczek w ASO kosztuje ~1500PLN, przy czym nie jest pozbawiony wady fabrycznej, więc po naprawie problem wcześniej, czy później powraca. Ja zapłaciłem około 1500pln wraz z wymianą i montażem obu silniczków, ale pochodzących z innego modelu koncernu PSA. Dzięki temu problem psujących się wycieraczek został wyeliminowany zapewne do końca życia tego auta. Oprócz tego nowe są całe hamulce przednie, wymieniane były także jakieś łączniki, oraz przeciekający wąż płynu chłodniczego - skorodowany stalowy został wymieniony na taki z tworzywa, w związku z czym problem również się więcej nie pojawi.
Jeżeli chodzi o historię wypadkową, to jeszcze w Luxemburgu samochód miał malowany przedni zderzak, oraz wymienioną lewą lampę przednią, zapewne po jakiejś minimalnej kolizji. Poza tym auto bezwypadkowe - wszystkie szyby oryginalne i wszystkie elementy nadwozia w oryginalnym lakierze.
Oczywiście auto nie jest nowe - jego stan określam na bardzo dobry, ale poniżej uczciwie wymieniam usterki/wady jakich jestem świadomy: nie działa podgrzewanie fotela kierowcy, system multimedialny potrafi się wyłączyć i włączyć w trakcie jazdy (również wada tych systemów, ale tego nie ogarnąłem, bo nie występuje to często i nie było dla mnie uciążliwe), klapa tylna posiada wgniotkę w rogu, szyba czołowa ma odprysk (jest już od kiedy posiadam auto, nic się z nim nie dzieje), lampa przednia prawa wymaga polerowania ze względów estetycznych, zderzak przedni ma kilka odprysków lakieru. Ogólnie lakier auta jest w bardzo dobrym stanie (auto przechodziło detailing jakieś 2 lata temu), ale jak dobrze pamiętam 4 elementy wymagają ponownego polerowania ze względu na delikatne zarysowania, które pojawiły się od tego czasu.
Auto sprzedaję na podstawie faktury VAT 23%, także kupując na firmę możesz odliczyć 50% podatku VAT, lub jako osoba fizyczna nie zapłacisz podatku PCC. Zapraszam do kontaktu i oglądania auta. Chętnie odpowiem na wszelkie dodatkowe pytania, jest oczywiście możliwość sprawdzenia auta w dowolnym warsztacie.
Dla zainteresowanych lista wybranego wyposażenia:
Silnik 3.0 HDi – 6 cylindrowy, świetnie brzmiący, bardzo dynamiczny i oszczędny. Moim osobistym zdaniem – najlepszy do tego auta
Skrzynia automatyczna 6 biegowa z trybami Sport i Snow
Zawieszenie hydropneumatyczne (Hydractive III+)
Pełne wykończenie skórzane Criollo
Przeszklony dach panoramiczny Cielo
Obręcze aluminiowe 19” Adriatique Grafitowe
Reflektory bi-ksenonowe dynamiczne, kierunkowe + spryskiwacze
Światła do jazy dziennej LED
System multimedialny z nawigacją i dyskiem twardym
Zestaw głośnomówiący Bluetooth
Port USB + złącze AUX (jack)
Poduszka powietrzna czołowa kierowcy
Poduszka powietrzna czołowa pasażera (z możliwością dezaktywacji)
Poduszki powietrzne boczne dla I rzędu
Kurtyny powietrzne dla I i II rzędu
Poduszka powietrzna kolanowa kierowcy
System ISOFIX
System stabilizacji toru jazdy (ESP)
System inteligentnej kontroli trakcji (Snowmotion)
System wspomagania nagłego hamowania (AFU)
System ostrzegania o nagłym hamowaniu
Alarm niezamierzonego przekroczenia linii (AFIL)
Regulator prędkości z ogranicznikiem
Wspomaganie ruszania na wzniesieniu
Reflektory przeciwmgłowe przednie
Pakiet Widoczność (Czujnik zmierzchu + Czujnik deszczu)
Trzecie światło STOP LED
Relingi dachowe w kolorze aluminium
Listwy boczne ochronne chromowane
Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia z chromowanymi wstawkami
Lusterka boczne regulowane elektrycznie, składane i podgrzewane (w kolorze nadwozia, z kierunkowskazami)
Lusterka boczne elektrochromatyczne
Lusterko wsteczne wewnętrzne elektrochromatyczne
Szyba przednia akustyczna, laminowana
Szyby boczne przednie akustyczne
Szyby przyciemniane
Szyby boczne w I i II rzędzie sterowane elektrycznie
Rolety przeciwsłoneczne w II rzędzie
Kierownica skórzana (kolumna kierownicy z regulacją osiową i na wysokość)
Fotel kierowcy regulowany w 6 płaszczyznach (z funkcją pamięci ustawień)
Fotel pasażera regulowany w 3 płaszczyznach
Fotel kierowcy z funkcją masażu
Fotele podgrzewane
Kanapa w II rzędzie dzielona i składana (z otworem do przewożenia nart)
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Nawiewy dla II rzędu
Drzwi bagażnika sterowane elektrycznie
Gniazdo 12V w II rzędzie
Gniazdo 12V w konsoli centralnej
Gniazdo 12V w przedziale bagażowym
Monitorowanie ciśnienia w ogumieniu
Informacje o sprzedającym
Kamil
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie