1 / 17
6 maja 2024 17:49
ID: 6123210404
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
Seria 5Generacja
F10/F11 (2009-2017)Rok produkcji
2014
Przebieg
330 000 km
Pojemność skokowa
2 993 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
258 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
4x4 (stały)Spalanie Poza Miastem
5.2 l/100km
Spalanie W Mieście
6,90 l/100km
Typ nadwozia
KombiEmisja CO2
154 g/km
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
SzaryRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Opis
VIN WBA5K31050D487864
Sprzedam bezwypadkowe, garażowane, świetnie wyposażone i utrzymane BMW 530dx touring, które użytkowałem przez 5lat od przebiegu 210tyś km do 330tyś km.
Historia auta sprawdzona w bimmer check. Udokumentowany oryginalny przebieg.
Z ważnych i przydatnych opcji auto posiada:
- luxury line z wykończeniami w matowym aluminium, kolor sophisto grau brilante
- komfortowy dostęp wszystkie drzwi z bagażnikiem otwieranym i zamykanym ruchem stopy
- reflektory adaptacyjne Led Matrix – wycinają nadjeżdżające pojazdy
- adaptacyjny tempomat z radarem działający od 0 do 210km/h Driving Assistant Plus
- head up wyświetlający na szybie nawigację, prędkość i znaki drogowe
- audio Bang Olufsen – najwyższa opcja nagłośnienia 1200W z dodatkowym wyciszeniem kabiny oraz systemem przeciwdźwięków do prędkości 200km/h które niwelują dźwięk toczenia kół, czy pędu powietrza (genialna sprawa przy dużych prędkościach w aucie jest cicho i można swobodnie rozmawiać nie podnosząc głosu). Specjalny głośnik centralny, który po włączeniu unosi się z deski rozdzielczej. Tweetery i głośnik centralny są podświetlane co też daje fajny efekt w nocy. Jak dla mnie B&O to największy bajer w tym aucie. Nie wyobrażam sobie już samochodu bez tej klasy systemu i nowe auto też będzie go mieć.
- duża nawigacja Professional
- lusterka fotochrom składane i podgrzewane
- skrzynie biegów sport z łopatkami przy kierownicy i opcją agresywniejszej zmiany biegów
- kierownicę m sport (kupiłem nową po zakupie auta więc ma 120tyś km przebiegu i ciągle jest matowa, nieprzetarta i miękka)
- kamery 360 – dołożyłem komplet oryginalnych kamer w profesjonalnym studiu retrofit BMW w Poznaniu – oryginalnie auto w ogóle nie miało kamery cofania i mocno tego brakowało
- fotele komfort podgrzewane i wentylowane z pamięcią + pompowany odcinek lędźwiowy
- elektrycznie regulowana kolumna kierownicy – unosi się, żeby ułatwić wsiadanie i wysiadanie
- system bezpieczeństwa active protection – po ruszeniu i w sytuacji krytycznej dociąga pasy bezpieczeństwa
- elektryczna roleta bagażnika
- oświetlenie ambientowe kabiny
- webasto uruchamiane z aplikacji na telefon i pilota kluczyka
- rozpoznawanie zjeżdżania z pasa ruchu z wibracjami
- fabrycznie przyciemnione szyby
- elektromechaniczny hamulec ręczny + Auto-Hold
- czarna podsufitka
Samochód był przez cały czas doinwestowywany i serwisowany. Z ważniejszych rzeczy:
- Olej co 10tyś km – ostatnio kwiecień 2024
- Olej w skrzyni i Xdrive wymieniony 3 razy przy przebiegach 210,270,330 – ostatnio w kwietniu 2024
- Auto ma nowy kompresor zawieszenia i akumulator 2024r oraz nowe tarcze i klocki przód BREMBO wzmocnione dwustopowe 2024
- świeżo nabita i sprawdzona klima (kwiecień 2024)
- w listopadzie 2023 nowe opony michelin crossclimate całoroczne (przebieg 2000km)
- w 2023 nowe 2 miechy zawieszenia tył, półoś przód, króciec układu chłodzenia, odłączenie adblue, nowe gumy wału napędowego
- w 2022 kontrola wtrysków z wymianą i pełna regeneracja pompy paliwa na oryginalnych częściach (dodatkowo profilaktycznie był wyjmowany i płukany zbiornik paliwa)
- w 2022 była wstawiona nowa szyba przednia z ubezpieczenia (kamyk na autostradzie) – zdecydowanie na plus bo stara miała już sporo mikroodprysków co jest standardem w BMW
Oprócz tego wymieniany amortyzator przód, półosie przód, uszczelka pod głowicą i czyszczone klapy, oleje w dyfrach i gumy zawieszenia, wymienione czujniki i kompletny zbiornik adblue, klamki drzwi komfort. Auto miało też już 2 krotnie wymieniany EGR w ramach akcji ASO BMW. Ogólnie auto bardzo zadbane, regularnie serwisowane i często robione wymiany profilaktycznie, żeby służyło i nie zawiodło w trasie. Regularnie odświeżam tapicerkę profesjonalnymi środkami. Zmieniłem też program mocy silnika w bezpieczny sposób z hamownią na 306km i 640Nm. Z tym programem zrobiłem bez żadnych problemów 120tyś km. Prawie zawsze tankowane shell v power i dodatkowo co kilka tyś km zalewany „Diesel Spulung” z Liqui Moly.
Minusy: obicia od kamyczków na lakierze, zderzak przód poobijany od krawężników (załączyłem zdjęcie), rysy na masce (próbowałem spolerować, ale pod światło widać), felgi porysowane i z odpryskami na lakierze, zagniecienia po fotelikach dziecięcych na skórze kanapy tył.
Poprzedni właściciel wgniótł tylni zderzak o słupek na parkingu (mam zdjęcie szkody). Wcześniej w Niemczech też wymieniany tylni zderzak. Dobrze jednak było doposażyć auto w kamerę cofania i kamery 360 wcześniej – ja doposażyłem od razu po zakupie.
Auto sprzedaje tylko ze względu na zakup dużego SUVa. Mechanik mówi, że auto jest w za dobrym stanie żeby sprzedawać.
Sprzedaż przez osobę prywatną na umowę kupna sprzedaży.
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie