Audi A4 - 1
Audi A4 - 2
Audi A4 - 3
Audi A4 - 4
Audi A4 - 5
Audi A4 - 6
Audi A4 - 7
Audi A4 - 8
Audi A4 - 9
Audi A4 - 10
Audi A4 - 11
Audi A4 - 12
Audi A4 - 13
Audi A4 - 14
Audi A4 - 15
Audi A4 - 16
Audi A4 - 17
Audi A4 - 18
Audi A4 - 19
Audi A4 - 20
Audi A4 - 21
Audi A4 - 22

1 / 23

Audi A4 - 1
Audi A4 - 2
Audi A4 - 3
Audi A4 - 4
Audi A4 - 5
Audi A4 - 6
Audi A4 - 7
Audi A4 - 8
Audi A4 - 9
Audi A4 - 10
Audi A4 - 11
Audi A4 - 12
Audi A4 - 13
Audi A4 - 14
Audi A4 - 15
Audi A4 - 16
Audi A4 - 17
Audi A4 - 18
Audi A4 - 19
Audi A4 - 20
Audi A4 - 21
Audi A4 - 22

25 kwietnia 2024 11:42

ID: 6122688452

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4

Rok produkcji

2004

Przebieg

299 000 km

Pojemność skokowa

1 781 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

163 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Tapicerka materiałowa

Podgrzewany fotel pasażera

Podłokietniki - przód

Wycieraczki

Opis

Po niekrótkiej przygodzie z tym autem jestem zmuszony je sprzedać. A4B6 1.8 turbo BFB 300+(najlepszy czas 100-200 12,3 mierzony urządzeniem DRAGGY) napęd przód silnik z kutymi korbami po generalnym remoncie, turbo k04064, sprzegło 5 łopatkowy spiek z maklandu(skrzynia oznaczenie GGG VMAX 259km/h GPS,), wtryski 630cc, cooler 230 orurowanie 60,3mm oraz sztywny TIP 3 cale(wykonane przez Piotr Bel BEL-EXHAUTS &INTAKE SYSTEMS) , duza chlodnica oleju 16 rzedow z podstawka MOCALA , regulator paliwa w listwie (starego typu z AWT) , DP 2,75cala reszta wydechu 2,5 cala na 3 tłumikach( w pełni wykonany przez firme BarTech) , sprezyny obnizajace Eibach Sportline (plus talerzyki -1cm) ,amortyzatory sachs sport, swap hamulcow 320/288, Wyposażenie FULL BIEDA ele. szyby tylko przód fotele manualne zwykły materiał, radio 2 DIN (obecnie nie działa był to najtanszy chinczyk kupiony w 2018 roku), obok zegarów znajdują się 2 wskaźniki temp oleju, oraz doładowania turbiny (wskaźnik pokazuje ciśnienie prosto z kolektora ssącego) Auto w moim posiadaniu 7 lat kupione z przebiegiem 163k obecny przebieg 299k przy przebiegu 185k wymieniony napinacz łańcucha jak i łańcuch spinający wałki na ORI ASO 220k wykonany generalny remont wraz z wymianą korb na kute oraz tłoków na te z silnika z oznaczeniem BAM, zmiana głowicy na glowice z oznaczeniem ADR (szeroki kanał) zawory wydechowe dolotowe firmy supertech Wałek ssący J. Wizualnie auto ma troche do zyczenia (korozja na dachu w kanaliku, listwy drzwi pordzewiałe od wewnatrz, ogniska korozji na nadkolach, przedni zderzak po wielu wyrwaniach poskrecany jest na wkrety pospawany i klejony, oraz jak widac na zdjeciach przedni zderzak jest wyciety aby odsłonic cooler) lecz to była dla mnie zabawka nie miala wygladac a sprawiać radość z jazdy. Nie owijajac w bawełne auto jak tylko osiagało temp. roboczą widziało częściej odcinkę niż normalne partie obrotów i tak było eksploatowane przez całe 6 lat wszystkie naprawy starałem robić sie na bieżąco (wahaczę w aucie były wymieniane niedawno lecz przejechalem po truchle sarny przy prędkości ponad 160km/h i ponownie cos zaczęło stukać wieć może któryś być do wymiany, w aucie z niewiadomych przyczyn strasznie szybko grzeją się hamulce, auto stało rok obecnie biją tarcze) zaczęła wyć również pompa wspomagania, olej wymieniany był co 6-10k km( wiekszosc czasu Penrite 5w50) ,przy remoncie został rownież wymieniony olej w skrzyni biegów, wszystko co było robione to myśle że za długo by tu wymieniac wszelakie wadliwe uszkodzne czesci odrazu były wymienianie, auto ma ponad 18 lat nie mozna wymagac cudów, nie dbałem nigdy o wygląd tego pojazdu a o jego sprawnosc. W aucie nie działa klimatyzacja od 4 lat uszkodzona jest sprezarka, podsufitka wisi niestety, podłokietnik jest uszkodzony, oraz schowek cięzko chodzi. Wszystkie Naprawy(praktycznie od samego początku) oraz modyfikacje wraz z softem auta były wykonywane w Firmie BarTech przez Bartek Szemraj BarTech . Jeśli masz jakieś pytania odnośnie modyfikacji czy stanu auta, albo chcesz umówić się na oględziny i jazdę testową proszę PISAĆ na numer - Marcin Jazda próbna tylko i wyłącznie po okazaniu gotówki na zakup samochodu! Zapraszam do kontaktu tylko osoby zainteresowane Ubezpieczenie do 31.08.2024 Przegląd techniczny do 26.03.2025 

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Długoszyn, sulęciński, Lubuskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie