Toyota chceauto.pl
Katalog samochodów
zobacz w katalogu
Katalog > Volkswagen > Passat > 2012 > 2.0 TDI DPF
Oceń ten samochód
Oceń ten samochoód jako pierwszy!
Średnia cena
100 000 zł Dlaczego taka?
Nadwozie
kombi
Skrzynia
automatyczna/zautomatyzowana
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
177 KM
Przyspieszenie do 100 km/h
8.8 s.
Prędkość maksymalna
220 km/h
Pojemność
1968 cm3
Waga
1580 kg

KOSZTY

Spalanie
6.3 l ropy na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
33 zł
Zbiornik paliwa
70 l
Ubezpieczenie OC/AC
Ubezpieczenie GAP
1 600 zł na 3 lata Co to jest ubezpieczenie GAP?

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyTen samochód psuje się ponadprzeciętniemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R16
235/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D
Bagażnik
603 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KMVolkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KMVolkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KMVolkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KMVolkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KMVolkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KMVolkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KMVolkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KM

Volkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KM

Volkswagen Passat

Passat to podręcznikowy przykład pojazd klasy niższej średniej. Znaczek "samochodu dla ludu" sprawia, że nie jest tak prestiżowy, jak np Audi A4, BMW serii 3 czy Mercedes klasy C ale na tle tych pojazdów może się pochwalić zdecydowanie obszerniejszym wnętrzem i - w większości przypadków - dużo niższymi kosztami eksploatacji. Passaty zyskały sobie opinię aut niezawodnych, trwałych i łatwych w serwisowaniu, chociaż - zwłaszcza w ostatnich latach - twierdzenia te nie zawsze odpowiadają rzeczywistości.

Volkswagen Passat B7

B7 to najnowszy z Passatów. Chociaż - by podkreślić odrębność modelu - w Volkswagenie oznaczono go, jako pojazd nowego typoszeregu - w rzeczywistości mamy do czynienia z gruntownie odświeżonym (głównie stylistycznie) Passatem B6, który debiutował w ofercie niemieckiej marki w 2005 roku. Model B7 cieszy się dość dobrą opinią - w przeciwieństwie do poprzednika nie trapią go już np. częste usterki turbodiesla 2,0 l TDI.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-15

INNE ROCZNIKI

INNE SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

INNE NADWOZIA

Volkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Passat B7 2.0 TDI DPF 177 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus

Polub nas na Facebook!

x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.