chceauto.pl
x

Saab 9-3 I 2.0 16 130 KM

Saab 9-3 I 2.0 16 130 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
1998
Średnia cena
4 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1985 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
130 KM
0-100 km/h
11 s.
V max
200 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
55 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
494 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
13000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
10.1 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
32 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
12.1 s.
Prędkość maksymalna
182 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Saab 9-3 I 2.0 16 130 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Saab 9-3 I 2.0 16 130 KMSaab 9-3 I 2.0 16 130 KMSaab 9-3 I 2.0 16 130 KMSaab 9-3 I 2.0 16 130 KM

Saab 9-3 I 2.0 16 130 KM

Saab 9-3

Saab 9-3 to najmniejszy model szwedzkiego producenta, który debiutował w 1998 roku zastępując Saaba 900. Pierwsza generacja tego auta, która produkowana była do 2002 roku, to mimo zmiany nazwy - mocno zmodernizowany Saab 900. Dopiero, druga generacja, którą zaprezentowano w 2002 roku, była zupełnie nowym modelem. Samochód ten zbudowano na nowej płycie podłogowej, tej samej, którą zastosowano w Oplu Vectrze C i Cadillacu BLS.

Saab 9-3 I

Saaby 9-3 pierwszej generacji nie mają najlepszej opinii. Najgorsze jest to, że usterki dotyczą silnika. Szczególnie wysokoprężna jednostka 2.2 cierpi na dokuczliwe usterki osprzętu - zaworu EGR, turbiny, częste są problemy z listwą wtryskową, czujnikami podciśnienia. Z kolei w silnikach benzynowych zdarzają się usterki odmy, przepływomierza i kompresora klimatyzacji. Usunięcie każdego z tych problemów wiąże się z dużymi kosztami, na rynku brak zamienników, a ceny w serwisach są wysokie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-09

Wersje

ROCZNIKI

Używane: Saab 9-32012-12-16Cabrio za 14 tys. zł? Czemu nie!2011-05-11Kochasz Saaba? Jedyna taka okazja!2012-12-04Fiat Croma. Lepszy niż myślałeś!2012-02-23

Saab 9-3 CRASHTEST

Saab 9-3 I 2.0 16 130 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Saab 900

Saab 900

2.0 16 130 KM benzyna1998hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen Xantia

Citroen Xantia

2.0i 16V 132 KM benzyna1998hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność

Saab 9-3 I 2.0 16 130 KM Opinie i komentarze

Jakub
21 czerwca 2012
Miałem Saaba 9-3 przez 2 lata. Nic się nie psuło. Niesamowity samochód do jazdy. NIgdy nie jeździłem lepszym.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS