chceauto.pl
x

Mitsubishi Pajero IV 3.8 250 KM

Mitsubishi Pajero IV 3.8 250 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2007
Średnia cena
38 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
3828 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
250 KM
0-100 km/h
10.8 s.
V max
200 km/h

KOSZTY

Spalanie
14.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
95 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
215 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
13000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
17.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.9 s.
Prędkość maksymalna
182 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Mitsubishi Pajero IV 3.8 250 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mitsubishi Pajero IV 3.8 250 KMMitsubishi Pajero IV 3.8 250 KMMitsubishi Pajero IV 3.8 250 KMMitsubishi Pajero IV 3.8 250 KMMitsubishi Pajero IV 3.8 250 KMMitsubishi Pajero IV 3.8 250 KM

Mitsubishi Pajero IV 3.8 250 KM

Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Pajero to jeden z najbardziej znanych na świecie samochodów terenowych. Pierwsza generacja tego pojazdu debiutowała w 1982 roku i przetrwała w produkcji aż 9 lat. W 1992 roku pojawiło się Pajero drugiej generacji, które produkowano do 1999 roku. Wówczas debiutowała trzecia generacja tego modelu, która pozostawała w produkcji przez kolejne 7 lat, do 2006 roku. To właśnie wtedy, w 1999 roku Pajero uległo przekształceniu z rasowego, twardego samochodu terenowego na luksusowego SUV-a. W 2006 roku pojawiła się najnowsza, czwarta generacja tego samochodu, również luksusowa.



Mitsubishi Pajero IV

Pajero IV generacji debiutowało w 2006 roku. Tak samo jak poprzednik, samochód oferowany był w wersjach 3 i 5-drzwiowej. Niewiele zmieniło się też w wyglądzie – już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z potężnym suvem, którego masa własna przekracza dwie tony. Chociaż auto legitymuje się często luskusowym wyposażeniem, śmiało można się nim zapuszczać w teren. Wprawdzie Pajero IV ma niezależne zawieszenie wszystkich kół i ramę szczątkową, w standardzie oferowano dołączany napęd przedniej osi (z możliwością 100 proc. blokady), reduktor i – uwaga – blokadę tylnego mechanizmu różnicowego! Legitymuje się też świetnymi możliwościami uciągowymi – bez trudu pociągnie przyczepę o masie nawet 3 ton. Pajero IV uchodzi przy tym za auto, które nie sprawia właścicielom poważniejszych problemów. Największym pozostaje zużycie paliwa. Nawet diesle rzadko kiedy schodzą poniżej 15 l/100 km!
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-29

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Trzy miliony Mitsubishi Pajero2014-12-11Mitsubishi Pajero III. Już nie terenówka2012-12-20Mitsubishi Pajero Sport w Polsce2013-02-22Mitsubishi Pajero Sport oficjalnie2015-08-02Rusza szał wyprzedaży!2014-10-07Jubileusz Mitsubishi. 40 lat działalności w Europie2013-10-04

Mitsubishi Pajero IV 3.8 250 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Chrysler Pacifica

Chrysler Pacifica

3.5 253 KM benzyna2007SUVautomatprzedni
cena średnia 26 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda CX-9

Mazda CX-9

3.5 V6 263 KM benzyna2007SUVautomat4x4
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność
Porsche Cayenne

Porsche Cayenne

3.2 250 KM benzyna2007SUVautomat4x4
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC90

Volvo XC90

3.2 238 KM benzyna2007SUVautomat4x4
cena średnia 39 000 zł
OCENY
Dostępność

Mitsubishi Pajero IV 3.8 250 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS