chceauto.pl
x

Hyundai Accent II 1.5 CRDi 82 KM

Hyundai Accent II 1.5 CRDi 82 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2003
Średnia cena
6 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1493 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
82 KM
0-100 km/h
12.3 s.
V max
170 km/h

KOSZTY

Spalanie
6 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
44 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
373 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Hyundai Accent II 1.5 CRDi 82 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai Accent II 1.5 CRDi 82 KMHyundai Accent II 1.5 CRDi 82 KM

Hyundai Accent II 1.5 CRDi 82 KM

Hyundai Accent

Hyundai Accent to samochód, który zadebiutował w 1994 roku, zastępując model Pony. W Polsce zdecydowanie najpopularniejsze są samochody I generacji, z kolei najtrudniej na rynku wtórnym o generację III. Accent to koreański reprezentant segmentu C chociaż - zwłaszcza wcześniejszym generacjom - sporo brakuje do europejskiej konkurencji, zarówno pod względem wyposażenia i właściwości jezdnych, jak również ogólnej trwałości (uwaga na rdzę!).

Hyundai Accent II

Accent drugiej generacji zyskał nowy wygląd, aczkolwiek wiele rozwiązań technicznych (silniki) pozostało niezmienionych. Stopniowo poszerzano ofertę dostępnych jednostek napędowych (do benzynowych silników 1.3 i 1.5 dołączył najpierw wysokoprężny 1.5, później o benzynowy 1.6). W 2003 roku samochód poddano liftingowi. W samochodach drugiej generacji (silniki benzynowe) zdarzają się awarie pompy wodnej, a w autach z silnikami diesla - usterki wtryskiwaczy. Ponadto dokuczać mogą drobne niedomagania instalacji elektrycznych. Zawieszenie wytrzymuje większe przebiegi, ale problem z rdzą (szczególnie progów i tylnych błotników) pozostał.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-15

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

Hyundai Accent oficjalnie2017-02-17A może coś na H?2011-05-30

Hyundai Accent II 1.5 CRDi 82 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

1.4 TDI 75 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 8 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A2

Audi A2

1.4 TDI 75 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 10 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Yaris

Toyota Yaris

1.4 D-4D 75 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 11 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat Punto

Fiat Punto

1.9 JTD 85 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ibiza

Seat Ibiza

1.4 TDI 75 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 10 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Clio

Renault Clio

1.5 dCi 80 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność

Hyundai Accent II 1.5 CRDi 82 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS