chceauto.pl
x

Daihatsu Cuore V 1.0 55 KM

Daihatsu Cuore V 1.0 55 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
1999
Średnia cena
3 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
989 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
55 KM
0-100 km/h
15 s.
V max
145 km/h

KOSZTY

Spalanie
6.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
41 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiIdeał. Szeroki wybór tanich części, naprawę wykona każdy o zrobi to tanio tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyDramat. Unikać jak ognia, chyba, że masz myśli samobójcze bezpieczny
Segment
A
Bagażnik
186 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
7.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
24 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
16.5 s.
Prędkość maksymalna
132 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Daihatsu Cuore V 1.0 55 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Daihatsu Cuore V 1.0 55 KMDaihatsu Cuore V 1.0 55 KMDaihatsu Cuore V 1.0 55 KM

Daihatsu Cuore V 1.0 55 KM

Daihatsu Cuore

Daihatsu cuore to mały, miejski samochód, zaliczany do japońskiego segmentu tzw. kei-carów (najmniejszych aut, mających sobie dobrze radzić na zatłoczonych ulicach japońskich miast).
Pierwsze auto o nazwie cuore pojawiło się już w 1980 roku. Kolejne generacje tego modelu produkowane są do dziś (w latach 1994-1999 - IV generacja, 1999-2003 - V generacja, 2003-2007 - VI generacja i od 2007 - VII generacja, którą można kupić również w polskim salonie).
Daihatsu Cuore to samochód miejski, z czego trzeba sobie zdawać sprawę przez zakupem. Awaryjność nie jest wysoka, chociaż wiadomo, że w w przypadku starszych egzemplarzy konieczne będą pewne wydatki. Na szczęście ceny części nie są wysokie, chociaż może się pojawić problem z dostępnością (cuore nie należy do popularnych w Polsce modeli). 
Nowsze auta są bezawaryjne, ponadto wszystkie łączy niskie zużycie paliwa.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-01-25

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    Daihatsu Cuore V 1.0 55 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Peugeot 106

    Peugeot 106

    1.1 60 KM benzyna1999hatchback 5drręcznaprzedni
    cena średnia 3 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Hyundai Atos

    Hyundai Atos

    1.0 55 KM benzyna1999hatchback 5drręcznaprzedni
    cena średnia 3 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Suzuki Alto

    Suzuki Alto

    1.0 MPI 54 KM benzyna1999hatchback 5drręcznaprzedni
    cena średnia 2 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Daihatsu Cuore V 1.0 55 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS