chceauto.pl
x

Audi A4 B7 1.6 E 102 KM

Audi A4 B7 1.6 E 102 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Ocena: 3.29 (oceny: 35)
Rok produkcji
2005
Średnia cena
20 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1595 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
102 KM
0-100 km/h
12.6 s.
V max
190 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
15 na 104 sklasyfikowanych
Awaryjność
11.1%
Średni przebieg
116 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
460 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
14000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
9.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
29 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
13.9 s.
Prędkość maksymalna
173 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Audi A4 B7 1.6 E 102 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A4 B7 1.6 E 102 KMAudi A4 B7 1.6 E 102 KMAudi A4 B7 1.6 E 102 KMAudi A4 B7 1.6 E 102 KMAudi A4 B7 1.6 E 102 KM

Audi A4 B7 1.6 E 102 KM

Audi A4

Pierwszy sedan oznaczony symbolem A4 pojawił się w 1995 roku. Pojazd zastąpił w ofercie niemieckiego producenta ceniony model 80. Pierwsza generacja odziedziczyła sporo po swoim poprzedniku (koncepcja, część jednostek napędowych, podobne wymiary).

Niezależnie od modelu, A4 cieszy się opinią auta trwałego i niezbyt drogiego w eksploatacji. Niestety, ma też duże powodzenie wśród amatorów cudzej własności.

Audi A4 B7

Audi A4 B7 trafiło do salonów z końcem 2004 roku. Podobnie, jak poprzednik samochód opracowany został na płycie podłogowej VW Passata. Rozstaw osi wynoszący 2648 mm jest o mm mniejszy, niż poprzedniej generacji, auto dysponuje jednak nieco obszerniejszym (co nie znaczy, że obszernym) wnętrzem. Samochód słynie z doskonałej precyzji wykończenia i nienagannych właściwości jezdnych. Te ostatnie to zasługa wielowahaczowego zawieszenia obu osi, które jednak w polskich warunkach stosunkowo często wymaga interwencji mechanika. Godnym polecenia jest rzadko spotykany w tym modelu, stary silnik 1,9 TDI, który jednak nie grzeszy kulturą pracy (strasznie hałasuje). Jest jednak zdecydowanie odporniejszy, niż jednostka 2,0 TDI, która przy braku szacunku dla zaleceń serwisowych (dotyczących przestrzegania terminów wymiany oleju i zasad eksploatacji silnika turbodoładowanego) lubi się zacierać. Poza tym miewa też problemy z żywotnością turbosprężarki, dwumasowego koła zamachowego i filtrem cząstek stałych. Oprócz tego, właściciel A4 B7 musi być też przygotowany na mogące się pojawić problemy ze strony układu elektrycznego - szwankujące centralne zamki, podnośniki elektrycznie sterowanych szyb, awarie oświetlenia. Samochód produkowany był aż do 2008 roku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-11-02
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Audi A4 już po liftingu2018-06-27Audi RS4 Avant o mocy 450 KM2017-09-12Nowe Audi A42015-06-29Najczęściej naprawiane samochody w Polsce2022-01-31Audi A4 po liftingu2019-05-15Używane: Audi A4 B82019-04-25

Audi A4 CRASHTEST

Ogłoszenia

Audi A4

Audi A4

opolskie

20 900 zł
Audi A4

Audi A4


19 900 zł
Audi A4

Audi A4

świętokrzyskie

18 900 zł
Audi A4

Audi A4

wielkopolskie

14 900 zł

Audi A4 B7 1.6 E 102 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Lancia Lybra

Lancia Lybra

1.6 103 KM benzyna2005sedanręcznaprzedni
cena średnia 10 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Vectra

Opel Vectra

1.6 16V 100 KM benzyna2005sedanręcznaprzedni
cena średnia 13 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

1.6 100 KM benzyna2005sedanręcznaprzedni
cena średnia 14 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Avensis

Toyota Avensis

1.6 VVT-i 110 KM benzyna2005sedanręcznaprzedni
cena średnia 14 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Primera

Nissan Primera

1.6 109 KM benzyna2005sedanręcznaprzedni
cena średnia 10 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

1.8 110 KM benzyna2005sedanręcznaprzedni
cena średnia 10 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi A4 B7 1.6 E 102 KM Opinie i komentarze

Adaś
13 lutego 2012
Powiem tak myślałem o kupnie audi A4 b7, lub passata b6 zdecydowałem się na Audi z silnikiem 1,6 po tym jak usłyszałem negatywne opinie o wersji 2.0. Samochód kupiłem rok temu od pierwszego Niemieckiego właściciela i po prostu jestem zachwycony po przejechaniu ok. 40.000 km wymieniłem jedynie rozrząd i amortyzatory jak na razie nic nie puka nic nie stuka, wcześniej kupowałem samochody niższej klasy ale nowe z salonów, i nigdy więcej się na taki ruch nie pokuszę od teraz wole kupować samochody używane wyższej klasy. pozdrawiam

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS