chceauto.pl
x

Alfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KM

Alfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2007
Średnia cena
31 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2387 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
200 KM
0-100 km/h
8.4 s.
V max
228 km/h

KOSZTY

Spalanie
8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
H premium Co to znaczy?
Bagażnik
235 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Alfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Alfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KMAlfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KMAlfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KMAlfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KMAlfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KMAlfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KMAlfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KM

Alfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KM

Alfa Romeo Spider

Spider to tradycyjna nazwa kabrioletów produkowanych przez Alfa Romeo. Pierwsza Alfa Spider pojawiła się w 1966 roku i do 1993 roku produkowane były cztery generacje tego pojazdu. Następnie nazwę Spider nadano kabrioletowi produkowanemu na bazie Alfy Gtv (w latach 1995-2006, z liftingiem w roku 2003) oraz na bazie Alfy Brera (od 2006 roku).

Alfa Romeo Spider 939

Spider oznaczony symbolem 939 powstał w oparciu model Brera. Technicznie samochód bazuje na rozwiązaniach rodzinnego sedana segmentu D - Alfy Romeo 159. Mimo że samochód okrzyknięto kabrioletem roku 2006 auto nie cieszyło się dużym powodzeniem wśród kupujących. Zadecydowała o tym głównie uboga paleta jednostek napędowych - benzynowe 2,2 l nie zapewniało odpowiednich osiągów, V6 o pojemności 3,2 l pochłaniało ogromne ilości paliwa (w mieście, z automatyczną skrzynią biegów nawet 30 l/100 km!). Sytuację poprawiło nieco wprowadzenie do oferty w 2007 roku jednostek wysokoprężnych ale wielu potencjalnych nabywców nie zdecydowało się na zakup sportowego samochodu z silnikiem "od ciągnika rolniczego".
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-08-18

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowa Alfa z napędem na tył. Z Japonii!2012-05-23Mazda wyprodukuje... Alfę Romeo Spider2013-01-31

Alfa Romeo Spider 939 2.4 JTDm 200 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS